Növelje vállalata hatékonyságát intelligens, automatizált üzleti folyamatokkal. SharePoint alapú megoldásainkkal korszerűsítheti rendszerét, csökkentve az adminisztrációs terheket.
Szabadítsa fel munkatársait az időigényes adminisztráció terhe alól, hogy fókuszálhassanak az értékteremtő tevékenységekre!
A SharePA megoldásunk egy intelligens üzleti folyamat automatizálási keretrendszer, amely áthidalja a manuális és elavult rendszerek okozta szakadékot. SharePoint Online alapú, beágyazott workflow rendszerünk segítségével korszerűsítheti vállalati működését, jelentősen növelve a szervezeti hatékonyságot és versenyképességet.
A szabályozott munkafolyamatok digitális automatizálásával garantáljuk a transzparenciát és a kontrollt. Kezdje meg a SharePoint automatizálást velünk, és emelje magasabb szintre üzleti rendszereit!
Integrált megoldás a teljes vállalati folyamatok és a dokumentumok egységes kezelésére.
Platformunk egységesíti a dokumentumokat, feladatokat és értesítéseket, garantálva a zökkenőmentes automatizált folyamatok futtatását.
Kiemelt területeink: Komplex, nagyvállalati folyamatok modellezése, automatizált jogosultságkezelés és verziókezelés, a dokumentumok életciklusának automatizált kezelése, dinamikus sablonok alkalmazása változó adattartalommal, grafikus Workflow szerkesztő és teljes körű riportálhatóság a folyamatok nyomon követéséhez.
A folyamat automatizálás fokozza vállalata hatékonyságát és átláthatóságát. A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatók az üzleti folyamatok, miközben több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban. Nyomon követhetőek a változások, biztonságosan és hatékonyan oszthatók meg a dokumentumok, és rendszeres jelentések alapján hozhat valós adatokon alapuló döntéseket.
Az ISOCloud megoldásunkkal a minőségirányítási folyamatok digitalizálása jelentősen egyszerűsíti a tanúsítási folyamatokat. Az integrált rendszerek digitálisan összekapcsolják a vállalat különböző területeit, biztosítva az egységes adatkezelést.
Azonnali Adat elemzés: A rendszer elemzi a minőségirányítási adatokat, láthatóvá téve a tendenciákat, ami segíti a stratégiai döntéshozatalt.
Proaktív Kockázatkezelés: A veszélyek gyorsan azonosíthatók, így beavatkozhat, mielőtt a probléma újra felmerülne, és kimutathatók a problémák okai is.
Adatintegritás: Az integráció révén mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik.
A Számla-workflow automatizálásával:
Nincsenek hiányzó bizonylatok és dokumentumok.
Figyelmeztet a fizetési határidőkről, elkerülve a késedelmet.
Naprakész lekérdezést nyújt a teljes számlajóváhagyási folyamatról.
A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható a munkatársak számára.
Alacsony üzemeltetési költség mellett növeli a pénzügyi kontrollt.
Az automatizált szerződés-workflow biztosítja, hogy:
Gyors visszakereshetőség biztosított legyen bármikor, bármilyen szempont szerint (szűrés és keresés).
Mindig elérhető és nyomon követhető legyen a szerződés aktuális verziója (verziókezelés).
Automatikus figyelmeztetést küld a rendszer a lejáratkor, elkerülve a kritikus határidők elmulasztását.
A véleményezés és jóváhagyás folyamata hatékonyan menedzselhető.
A hozzáférési jogosultságok kezelése biztonságos és transzparens.
Az elmúlt 25 évben a rendszerintegráció terén az Aloha Informatika Kft. a hazai informatikai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát.
„A szervezeti struktúra, a belső folyamatok és szabályozások alapján vezéreljük és transzparensé tesszük ügyfeleink munkafolyamatait. A rendszerek biztosítják, hogy a vezetők felügyelhessék a folyamatokat. Minden esemény tárolásra kerül, utólag visszakereshető és riportálható, ezáltal feltárhatók a folyamatokban és szervezetben meglevő hiányosságok és problémák.”
Megoldásainkat javarészt a Microsoft Cloud szolgáltatásaira építettük
Microsoft Cloud kompetenciánk és minősített szakértő csapatunk rendelkezésre áll
Nem csak az alapbeállításokban segítünk. SharePoint és Dynamics 365 fejlesztői csapatunk az egyedi igények megvalósításában is segít
Töltse ki az alábbi rövid űrlapot, és mi feldolgozzuk kérését. Kollégánk munkaidőben legfeljebb 2 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot a részletek pontosítására és a személyre szabott árajánlat elkészítésére. A szolgáltatás teljesen kötelezettségmentes.